Neem gerust contact met ons op indien u vragen of opmerkingen heeft. De Kruidenshop staat voor een open communicatie, ook al heeft u opmerkingen of suggesties. Het ligt in onze visie om steeds beter te worden in wat we doen, zowel met onze producten als onze service. Je kan ons steeds bereiken via e-mail ([email protected]) of telefonisch op het nummer 0032 (0)495 57 27 75
Het spreekt voor zich dat we u zo snel mogelijk zullen helpen om uw opmerkingen en/of vragen te beantwoorden.
FAQ - Veel gestelde vragen
- Zijn jullie kruiden gemaakt zonder smaakstoffen of kleurstoffen?
Al onze kruiden en kruidenmengelingen worden steeds gemaakt zonder smaakstoffen, kleurstoffen, anti-klontermiddelen, bewaarmiddelen of E-nummers. Daarom adviseren we om onze kruiden steeds te bewaren op een droge en donkere plaats. Zoals elk bedrijf in de voedingsector zijn ook wij gebonden aan de wettelijke voorschriften volgens het FAVV en krijgen ook wij controle op onze voorraad en de werkruimte.
Onze kruiden zijn van een hoge kwaliteit en traditioneel gemaakt. We voegen zelfs geen zout toe aan onze kruiden, dat kan je immers zelf achteraf naar wens toevoegen aan je gerecht.
- Hoelang gaan de kruiden mee?
Door de band gaan de meeste kruiden ongeveer twee jaar mee op voorwaarde dat je ze op een droge en donkere plaats bewaart (keukenkast, keukenlade,...). Op de voorverpakte potjes staat telkens een "ten minste houdbaar tot" datum (T.H.T) vermeld en een lotnummer volgens het FAVV (Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen onder het regnr. 2.292.425.843).
- Hoe word mijn bestelling geleverd?
Je bestelling wordt nog dezelfde dag verpakt door ons en verzonden. Doorgaans leveren zij de eerstvolgende werkdag, maar dit is onder voorbehoud van drukte. Je ontvangt steeds een e-mail met een link waar je je pakket kan volgen. Voor een levering aan huis zijn de verzendkosten 7,10 Euro en gratis indien het totaalbedrag van je bestelling hoger ligt dan 150 Euro.
Eens we jouw pakket hebben overhandigd aan de transporteur hebben we er geen invloed meer op. We kunnen de levering dan niet meer aanpassen of versnellen. Tip! Bestel tijdig uw kruiden en hou rekening met mogelijke vertragingen bij de verzending. Onze ervaring heeft ons geleerd dat de verzendingen omwille van allerlei redenen waar we helaas geen invloed op hebben kunnen vertragen, niettegenstaande we heel erg ons best doen om alles vlot te laten verlopen.
- Hoe worden de kruiden verpakt?
Onze kruiden worden verpakt in PET-potjes met schroefdeksel of in afsluitare zakken. Het formaat van de potjes is steeds hetzelfde zodat deze gemakkelijk op te bergen zijn in je keukenlade of kast. Best is om bij het koken de kruiden steeds met een lepel uit de potjes te nemen en ze niet rechtstreeks uit te strooien boven je kookpot. De kookdampen komen immers zo terecht in de kruiden en houden deze daardoor niet droog zodat ze beginnen te klonteren.
- Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?
Je kan je bestelling enkel komen afhalen op afspraak te Zomergem, Geetdam 27, 9930 Zomergem (Lievegem). Let wel dat dit enkel kan nadat je dit hebt aangevinkt tijdens uw online bestelling en uw order volledig is betaald.
We hebben geen fysieke winkel en kunnen jou dus niets laten proeven of bekijken. We hebben ervoor gekozen om enkel online te verkopen zodat we onze prijzen zo laag mogelijk kunnen houden. Wat dan weer een voordeel voor onze klanten oplevert.
- Kan ik ook bestellen als bedrijf?
Ja, dat kan. Je dient dan een bedrijfsaccount aan te maken en je BTW nummer en alle gegevens in te vullen. Je ontvangt dan via e-mail een factuur.
- Kan ik grotere hoeveelheden bestellen?
Onze kruiden kan je ook per kilo bestellen. Deze zijn verpakt in zakken zodat je ze zelf kan verdelen in je eigen verpakking. Ook particuliere klanten kopen grote verpakkingen omwille van de voordelige prijs.